IBM helpt bedrijven DevOps te omarmen

IBM lanceert DevOps Innovation Services, een dienst waarmee IBM klanten softwaretools en ondersteuning biedt bij de overstap naar DevOps. Het bedrijf wil klanten hierdoor helpen hun ontwikkelproces te versnellen.
DevOps is een ontwikkelaanpak die helpt sneller bedrijfsapplicaties te ontwikkelen. Ontwikkelteams werken nauw samen met operationele teams, waardoor feedback sneller wordt verwerkt en software sneller kan worden geüpdatet. De updatecyclus wordt met DevOps dan ook aanzienlijk versneld.
IBM wil bedrijven met DevOps Innovation Services helpen ontwikkeltijden te verkorten en de kosten van ontwikkelen terug te dringen. De dienst brengt in kaart welke stappen bedrijven moeten nemen om DevOps te kunnen omarmen. IBM identificeert bottlenecks in het ontwikkelproces en adviseert klanten over hun ontwikkel-, test-, release- en implementatiefase van nieuwe applicaties.

Lees ook
Dematic tekent automatiseringscontract van ruim 50 miljoen euro met Reitan Distribution

Dematic tekent automatiseringscontract van ruim 50 miljoen euro met Reitan Distribution

De wereldwijde intralogistieke innovator Dematic heeft een nieuw contract met Reitan Distribution A/S in Horsens (Denemarken) aangekondigd. Reitan Distribution A/S levert levensmiddelen aan meer dan 900 winkels in heel Denemarken, waaronder ruim 340 eigen REMA 1000-winkels en supermarkten en 7-Eleven vestigingen.

iSHARE breidt dienstverlening uit naar mobiele apps

iSHARE breidt dienstverlening uit naar mobiele apps

Voor apps en hun gebruikers wordt ’t makkelijker, sneller en veiliger om data te delen met ketenpartners wanneer zij zich aansluiten bij iSHARE. Softwarebedrijf Crebos gaat hen daarbij vanaf deze maand helpen. Met de dienstverlening voor apps breidt iSHARE haar dienstverlening uit voor dataknooppunten.

Digitale klantervaring cruciaal voor bedrijfssucces na COVID-19

Digitale klantervaring cruciaal voor bedrijfssucces na COVID-19

Onderzoek ServiceNow toont dat EMEA-organisaties achterlopen ten opzichte van de VS bij het inzetten van digitale transformatie om klantervaringen te verbeteren