Aspect Software neemt technologie-activa over van LinguaSys

Softwarebedrijf Aspect Software, ontwikkelaar van customer engagement-oplossingen, personeelsoptimalisatie en back-officeoplossingen, neemt de technologie-activa van LinguaSys over. LinguaSys is ontwikkelaar van Interactive Text Response (ITR) en natural language user interfaces. Met de technologie versterkt Aspect Software zijn omnichannel consumer experience-oplossingen.
Taal- en spraaktechnologie, gecombineerd met kunstmatige intelligentie en intelligentieassistentie, stelt mensen in staat op natuurlijke wijze de interactie aan te gaan met machines. Met de toevoeging van de LinguaSys Natural Language Understanding (NLU)-oplossing aan haar portfolio speelt Aspect Software in op de groeiende consumentenvraag naar het gebruik van berichtendiensten als sms, Facebook Messenger of Twitter voor klantenservice- en support-gesprekken.
Met ITR kunnen bedrijven vragen van klanten via sms en Twitter in real-time beantwoorden, zonder dat hierbij geautomatiseerd telefoonsystemen aan de pas komen. Hierdoor kunnen bedrijven hun service-interacties met consumenten aantrekkelijker maken.

Meer over
Lees ook
Scandinavische DevOps-specialisten vergroten hun slagkracht

Scandinavische DevOps-specialisten vergroten hun slagkracht

Eficode, een Finse DevOps specialist met een vestiging in Amsterdam, heeft het Deense Praqma overgenomen. Praqma is eveneens een in DevOps gespecialiseerd adviesbureau met kantoren in Denemarken, Zweden en Noorwegen. Met deze transactie voegt Eficode nog een land toe aan zijn portfolio (Noorwegen). Voor Praqma komen er zelfs drie landen bij: Finland,...

Qlik neemt CrunchBot en Crunch Data over voor verbeterde spraakgestuurde analyses

Qlik neemt CrunchBot en Crunch Data over voor verbeterde spraakgestuurde analyses

Qlik heeft de AI-analysebot van CrunchBot overgenomen, tegelijk met het ervaren AI-team van Crunch Data Inc. Analyse-resultaten die dankzij deze oplossingen in natuurlijke taal worden aangeboden, bieden verbeterde inzichten aan gebruikers, zowel in Qlik Sense als in populaire samenwerkingstools zoals Slack, Skype, Salesforce Chat en Microsoft Teams....

Meeesters in IT neemt BT Advise Staffing Nederland over

Meeesters in IT neemt BT Advise Staffing Nederland over

Meeesters in IT heeft BT Advise Staffing in Nederland overgenomen. BT Advise Staffing is een consultancy business of unit die projectmanagers, servicemanagers en windows- en netwerkbeheerders levert aan meer dan 30 klanten in Nederland. De BT Advise Staffing activiteiten in Nederland, die vorig jaar een omzet van ongeveer 14 miljoen euro boekten, biedt...