Ymor stelt Chris van der Ploeg aan als Manager Operations

Performancespecialist Ymor heeft Chris van der Ploeg (38) aangesteld als Manager Operations. Van der Ploeg gaat zich in deze functie richten op kwaliteit en efficiëntie in de delivery-tak. Hierdoor blijft Ymor in gesprek met de klant over de toegevoegde waarde en is de techniek een basis die op orde is en blijft.

Voor de overstap naar Ymor werkte Van der Ploeg vijftien jaar bij de Rabobank. In die tijd heeft hij bij veel afdelingen een kijkje in de keuken genomen, bijvoorbeeld met een commerciële functie als accountmanager in de zakelijke markt, maar ook met management functies bij Rabobank Nederland. In 2013 heeft hij de overstap gemaakt naar IT en specialiseerde hij zich in monitoring. In zijn laatste functie als Deliverymanager bij Monitoring was hij verantwoordelijk voor het implementeren van end-to-end transactiemonitoring, het opzetten van een IT Operations datalake met Splunk en het bieden van preventieve inzichten door middel van high level data analytics. Hier ontstond het raakvlak met Ymor.

Chris van der Ploeg vertelt over zijn aanstelling bij Ymor: “Iedere dag ga ik met een lach naar kantoor. Ymor is een bedrijf waar veel mogelijk is en iedereen zeer bereidwillig is. Het enthousiasme straalt ervan af en de cultuur is geweldig. Zo komt de directeur bijvoorbeeld regelmatig met zijn longboard door de gang. In mijn rol als Manager Operations kan ik meewerken aan een efficiëntie- en professionaliseringslag binnen het bedrijf. Doordat we de tijd die we besteden aan het monitoren en analyseren van data efficiënter indelen, verleggen we onze focus van de techniek naar waarde. We gaan in gesprek met onze klanten over de betekenis en impact van de inzichten die we met onze diensten leveren. Het is belangrijk om dicht bij de klant te staan en een persoonlijke relatie op te bouwen. Ik ben blij dat ik daar mijn steentje aan kan bijdragen.”

Iman Alipour, Managing Director bij Ymor, is erg blij met de toevoeging van Van der Ploeg aan het team: “Ymor is een groeiend bedrijf en vernieuwde kennis is essentieel om je als organisatie te blijven ontwikkelen. Chris is erg klantgericht en weet de juiste processen te optimaliseren om zoveel mogelijk te kunnen betekenen voor onze klanten. Bij zijn start is hij meteen aan de slag gegaan met ons Control Center om deze inhoudelijk sterk neer te zetten en om de juiste look en feel te creëren. Hiermee zorgt hij dat we van praten over de techniek gaan naar praten met de klant.”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.