Infor lanceert self-service tool Infor Concierge

Infor, leverancier van branchespecifieke bedrijfsapplicaties voor de cloud, lanceert Infor Concierge. Deze self-service tool geeft klanten eenvoudiger toegang hebben tot belangrijke sites, content en middelen. Infor Concierge is zonder extra kosten beschikbaar voor alle klanten met een Infor Maintenance- of Subscription-contract.

De tool is ontwikkeld in samenwerking met de Infor Customer Experience Board, waarin klanten uit de hele wereld zijn vertegenwoordigd. Zij werken nauw samen met Infor om de klantervaring van Infor te verbeteren. Infor Concierge biedt klanten toegang tot updates over support-incidenten, quick views, informatie over productspecifieke webinars en één plek waar alle productdocumentatie te vinden is. Door klanten invloed te geven op de specificaties van het ontwerp, de ontwikkeling, het testen en de goedkeuring kan Infor de wensen van de klanten direct in Infor Concierge verwerken.

Infor Ming.le

Infor Concierge is ontwikkeld met behulp van Infor Ming.le, dat rolgebaseerde startpagina’s biedt met widgets die informatie van meerdere ERP-systemen op één plek tonen. Elke gebruiker kan zijn startscherm personaliseren en heeft op elk moment toegang tot informatie over zijn Infor-diensten en -oplossingen en controle over wie binnen de organisatie welke informatie kan bekijken. Daarnaast kunnen gebruikers contact opnemen met andere gebruikers in de Infor Communities en Infor-contacten e-mailen of bellen.

“Infor wil de makkelijkste bedrijfssoftwareleverancier zijn om mee samen te werken als het gaat om interacties. Door onze klanten toegang te geven tot informatie, kunnen ze zakelijke problemen sneller oplossen en op elk moment beschikken over gegevens die ze nodig hebben, zonder dat ze daar meerdere telefoontjes en e-mails aan moeten wijden,” aldus Mary Trick, vice-president en chief customer officer bij Infor. “Ons bedrijf begrijpt dat elke organisatie uniek is, net als zijn zakelijke behoeften. We hebben met klanten in diverse sectoren gesproken om te begrijpen welk soort realtime klantenservice zij van een technologiepartner verwachten. En dat is allemaal verwerkt in Infor Concierge.”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *