Microsoft voegt nieuwe features toe aan Skype for Business

Microsoft voegt twee nieuwe features toe aan Skype for Business: de Auto Attendant feature en Call Queues. Daarnaast maakt het bedrijf een preview beschikbaar van het Skype for Business Call Analytics dashboard, die inzicht geeft in problemen met Skype for Business-gesprekken. 
Dit heeft Microsoft bekend gemaakt in een blogpost. Auto Attendant en Call Queues zijn beide onderdeel van  Skype for Business Cloud PBX, een oplossing waarmee bedrijven hun traditionele telefooncentrale kunnen vervangen met Skype for Business. Skype for Business is onderdeel van Office 365 en is geïntegreerd met Outlook, SharePoint, Yammer en Microsoft Teams.

Auto Attendant en Call Queues

Auto Attendant is een geautomatiseerd systeem voor het beantwoorden en doorsturen van inkomende gesprekken. Call Queues zorgt dat bellers automatisch worden doorverbonden naar de snelst beschikbare telefoniste.

Daarnaast introduceert Microsoft het Skype for Business Call Analytics dashboard. Dit dashboard geeft IT-beheerders meer mogelijkheden om problemen met Skype gesprekken te identificeren en aan te pakken. Denk hierbij aan netwerkproblemen, maar ook aan hardwarematige problemen met bijvoorbeeld een koptelefoon. De data in het dashboard wordt in real-time aangeleverd.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *